Blogger Layouts

2018. augusztus 31., péntek

Regina aranyköpései 5. év

2016. december 30.
Haszontalan férfi nem kell nekem.

2016. december 30.
A póni beteg és kurutosan köhög.

2017. január 10.
A kacsából mit lehet megenni? A hápogóját is megesszük?

2017. január 10.
A férfiak dolgoznak ilyenkor. Építkezzél Martin, mint apa.

2017. január 15.
A Mano varázslatos ember, a Vica meg meglepetéses.

2017. január 23.
Regina: mert nem hallottad meg...
Anya: És amikor te nem hallod meg, amit mondok?
Regina: Persze, mert duzzogok.

2017. január 25.
Regina: A baba méhkerék táncot táncol.
Anya: Hol hallottad, hogy méhkerék?
Regina: Te táncoltad. Az előadáson azt mondták.

2017. április 11.
Holnap csini ruhában megyek, mert most rajtam van a divat.

2017. április 19.
Regina: Ha nagy leszek, nekem ki fog sok pénzt keresni?
Anya: Te magadnak.
Regina: De neked is Apa keresi.

2017. május 30.
Anya, jobb volt, mikor még egyedül voltam? Amikor Martin még a pocakodban volt és nem szenvedtél ennyi miatta.

2017. június 11.
Az hiszem, a lányom szépségkirálynőnek készül. Ma találtunk egy szökőkutat Marosvásárhelyen, ahova pénzt dobnak az emberek. Mondtam neki, hogy dobjon, aztán közben kívánjon valamit. Később megsúgta, hogy ő azt kívánta, ne legyen több szemét a Földön. Azt hiszem, innen már csak egy lépés a világbéke.

2017. június 20.
Regina a biciklin: Ha elengedem a kezem, elvesztem a kormányom.

2017. június 29.
A kaki ma kettőször becsapott. Futottam a WC-re, de nem jött semmi.

2017. július 3.
Regina: Anya, miért nem nézhetek mesét?
Anya: Ha nyugton maradsz, nézhetsz.
Regina: Na jó, de ha már egyszer büntiben vagyok, had élvezzem ki.

2017. július 3.
Martin, a játék nem móka és kacagás. A játék figyelem.

2017. július 25.
Ha egyszerre két tejfogam esik ki, a fogtündér akkor egy vagy két ajándékot fog hozni?

2017. július 25.
Találtam egy barátságos legyet, itt van a kezemben. Letéptem a szárnyát, hogy ne tudjon elrepülni.

2017. augusztus 2.
Tudod, kis Martin, az élet nem mindig úgy van, ahogy te szeretnéd. Kicsit se.

2017. augusztus 10.
Ma Regina beszélget Martinnal:
- Emlékszel mikor megszülettél  és apa meg anya csak veled foglalkozott? Tudod, milyen rossz érzés az? Mikor az ember úgy érzi, kidobták a családból és nem is szeretik?

2017. szeptember 5.
Anya, fáj a lábam, nem pácolod be?

2017. október 15.
Regina Martinnak: te mindig csúffá teszed az életemet.

2017. október 30.
Elfelejtettem a mondanivalómat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése