Blogger Layouts

2018. augusztus 31., péntek

Regina aranyköpései 6. év

2017. december 18.
Nem is ilyen anyukára vágytam. neked nem is kellett volna gyereket szülnöd, nagyon rossz anyuka vagy.

2018. február 20.
Semmeringen: biztos, hogy minket megtart ez a hegy?

2018. április 14.
Nem vagyok álmos, csak egy kicsit álmos a szemem.

2018. április 24.
Ha nagy leszek, anyuka leszek, mert nekik semmit nem kell csinálni.

2018. június 13.
Anya: Ferihegyen van a nagy reptér.
Regina: Apának van egy hegye?

2018. június 15.
Én kifejlett úszó vagyok.

2018. augusztus 15.
Hazamegyek, kérdezem Reginát, mit csináltak ma.
Regina: játszóházban voltunk. Már akkor tudtam, hogy oda megyünk, mikor vettük a cipőnket.
Anya: honnan tudtad?
Regina: onnan, hogy apa hozta az iPadját. Múltkor is hozta, mikor játszóházba mentünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése